Yes/NO?

Åhléns egna b-u-s. Jag måste bara säga att jag älskar den och ger den alla poäng den kan få! För att jämföra med alla dyra märken o.s.v är den billig och inte alls lika orange som alla andra A-produkter! Om ni tänker på någon B-u-s är den mycket bättre än, Loréal, Piz Buin, Terracotta

Lacktightsen. Jag har två par själv, ett par med mindre lack och ett par jag köpte nyligen som är mycket lackiga! Jag som älskar tights måste ju hissa denna goda gärning, som får en att se smalare och snyggare ut! Så lite kan hjälpa till så mycket! Absolute: Keepeeeeeer!!

Jeanstightsen. Ja jag sa att jag gillade tights, men jeanstightsen tycker jag är lite för mycket just nu. Visst,de var snygga när inte så många hade de. Men sen var det en period då man inte kunde skilja på jeans och de. Till vissa plagg kan de fan sitta bra. jag erkänner, men inte på mig. No GO! Man känner sig billig, som om man inte hade råd med riktiga jeans..

Anna Anka. Har ni sett på Svenska Hollywoodfruar som nu kommer börja gå på måndagar? Herregud! Under hela programmet satt jag och mamma och kommenterade på sjukt irriterande saker, vad de säger vad de gör o.s.v! Hur kan de? Visst, okej.. man kan vara korkad, men de här leker tydligen över-korkade! Och hon Anna Anka, som säger att HON är så himla snygg och tralala att man ska vara sexig bara inför sina män och att man inte borde förtjäna att ha de ifall man är ful. KORKAD!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0