Ye.

Hej på er!

Skrev inte igår för att jag inte hann speciellt för jag gick efter skolan till Olivia och Amanda där Tess och Jassan var, när jag kom dit sa amanda "Jassan och Filip" håller på i sängen. Och jag ba: Men gud, vad gör han där? Har han gått vilse eller något??" Och när jag kom dit så var det två stycken under täcket och låtsades vara filip och Jassan, men de blev busted av Tessans snoopy gröna strumpor! Haha, knasbollar... Iallafall så orkade inte jag och Tess vara ute och festa så det får bli mer idag så vi stack hem väldigt tidigt från alla och åkte hem till henne, köpte godis, chips dipsås o.s.v och låg och stönade till brodeback mountain med hennes syster Sofie som är 3 år äldre. Vi hade iallafall en LYCKAD kväll!! Vid lunch så mötte jag mamma och hennes kille och vi åt lunch nu är jag hemma och ska ta en dusch. Puss

Båda helt utmattade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0