Today is not tomorrow

Heeeeej bloggen! Saknat mig? Jag har saknat er!!
Jag kom hem nyss, satt i regnet med ett par killkompisar vi pratade bara. Innan det var jag och fikade med min bästevän Karin på Espresso House (Jag känner att det kommer bli vår talk-place).. Innan det var det AL-DAG i skolan och vi vann!! Alltså det innebär vi gjorde uppgifter alla dramaklasser och vi samlade in så många pantburkar så det blev 216 kronor! Tjockt mycket, och så gjorde vi gräs strå av gräs på längden 3 meter, och exakt också! Efter det så kom Olivia hem till mig, jag färgade håret och plattade hennes afro! Haha hon blev SJUKT snygg och här är "medans och efter bilder" :) Njut! (Också laddar jag in saker som jag inte gjort! Pöss)

Jag när jag äter frukost då Jasmine sovit över hos mig!

Poopomama äter sin GIGANTISKA MACKA

Olivia medans jag plattade håret, halva.. ser ni skillnaden??

Beyonce? Det där var innan jag hann fixa det mer!

När jag färgat håret. NICE!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0