Ögonbryn

Något som jag tycker är viktigt, som formar ansiktet och som får hela helheten att se ut som den är. Det tycker jag att ögonbrynen gör en big deal i, hur de ser ut, hur de är formade o.s.v. Själv så ritar jag mina och jag säger inte att jag är någon expert, för det är väldigt svårt att få de att se lika ut. Och ibland ser man inte själv ifall den andra är uppåt eller andra neråt. Några ögonbryns former som jag själv tycker är fina är:


1. Kenza, snygga till allt
2. Megan Fox, lite tjockare version men endå fina till ett strävt ansikte
3. Natacha Peyre, gulliga ljusa ögonbryn som är grymt söta
4. Charlotte Ågren, smala och skarpa

Alla är olika. Men jag gillar allas på olika sätt!


Mät dina ögonbryn själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0