Just ...

PINSAMMA Händelser igår:

Jag höll upp en svart banan och vi alla började sjunga "Svenne banan"

Jag gick i spya, Tack Joel. Sen så hade jag foten under när Karin kissade "Åh, vad varm min fot är" HAHA! Och sen kissade jag på en allmän busshållsplats på fridhemsplan bara för att jag skulle få ett tuggummi av Jasmine.

Daniel tog en video på mig när jag lekte akrobat och gjorde konstiga kullerbyttor när vi väntade på tåget som skulle komma om 20 minuter.

På tåget så var det en (snygg) kille typ marokan, mmm... som hade SOLBRILLOR(?) på sig, jag: ÄR DET SOLIGT ELLER??? han började skratta och hela tiden ropade jag till honom, han tog av sig solbrillorna o.s.v jaaa...

Jag gick barfota hela vägen hem med Jasmine

Jag tappade min nagel när Daniel skulle hjälpa mig ta av klackskon och sen hittade vi inte den HA-HA..

Ni får inte veta mer.

OBS. JAG ÄR SÅHÄR I VERKLIGHETEN. BEHÖVER NOG LUGNANDE..HAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan int du göra sånna här: corinna hissar och dissar och tio saker ni inte visste om mig!? :D

2009-09-26 @ 12:54:09
Postat av: Anonym

Haha, vilka kommer du ihåg från festen då

2009-09-26 @ 13:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0