Just friends....

Jag orkar inte ens hunda.. jag är inte sådan längre, den jag har försvunnit länge sedan, jag är inte den personen som tänker sitta och vänta för att du ska fatta ditt beslut. Jag har gett dig chanser, även fast det inte blivit något. Men nu när jag vill ha det, så funkar det inte helt plötsligt? Jag tänker inte ens lägga ner tid att tänka på det. Det här är den enda tanken du får av mig nu. Det är det jag säger. Hur många gånger jag gråtit för att du har sårat mig, hur du fått mig att hata alla omkring mig, dig, mig och bara stängt ner mig. Hur mitt hjärta skärades ner iförrgår och jag bara bröt ner mitt i gatan. Tur att jag har världens bästa vänner, det är därför jag vill att ikväll ska bli en bra kväll. Det måste betyda något för mig, ikväll. För att du ska börja hålla på med sånt igen, och med en annan tjej det är bara att sjunka så lågt. Nu ska du fatta att jag aldrig kommer vara där mer, det har jag sagt flera gånger. Det går inte att inte prata med dig. Men jag måste, av hela min styrka göra det.. jag måste bara glömma de senaste tre åren. Goodbye. Nu är vi kompisar.

"If i aint got you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0