Inlägget före försvann!

Hej! Det hade tydligen inte blivit något inlägg som jag skrev igår så jag lägger in nu. När vi fixade oss, igår blev en lite seg kväll men endå efter allt en helt OK. Vi drog hem till Daniel där det var mycket människor, men lite sega människor. Så jag och Jasmine drog efter kanske 20 minuter, åkte och träffade Andreas och några vid Zinkensdamm och kollade på den vackra utsikten, där jag också mötte på Lykke och Lisa från min klass.. Sen så drog vi hem ganska tidigt, vid elvaslaget eller så och bara myste hela kvällen efter. Sov halva dagen idag och nu ska jag städa mitt rum för att sedan bli redo att dra ut och träffa Karin min baby ♥

Tänkte ladda in mobilbilder? Som inte laddats in och tagits med mobilen.



HAHA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0