Idag och igår bilder

Hey! Jag kom nyss hem från att ha varit och provat lite kläder hos Emeliy, vi ska ha tema töntar och detta är min outfit (under).. innan det kom Jasmine hem till mig och hämtade sina böcker, sen så åt jag mat hos emeliy som stod och lagade det (och det luktade bränt i hela trapphuset) haha! :) sen så kollade vi på disney... töntar 4 real.. sen åkte jag hem, filip ringde mig och de kom och mötte mig vid fridhemsplan jag var helt sliten! och nu så får ni se lite bilder från igår!

Det hela började med bara vi tjejer,matilda,linnea, karin och jag på bilden

När de snurrade på stolen

När det fylldes på med folk

Underbara Olivia och Ida

Karin,Ida och Minna

Simon, Ida,Någon,Minna

Någon,Någon,Fredrik

Jag och Matilda

Kommer inte ihåg deras namn.. men schysta va de..

The queen of the fiesta

Minna och Julio

Me and my baby

Orkar inte ladda in mer! Men där var några...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0