Home Again!

Vi åkte till Kista galleria! Träffade även på emeliy och hennes mamma, två gånger. Ska nog träffa henne imorgon också ;) Men får se. Fick hem en klocka från Ur& Penn, armband från Bikbok, Tights & 2 bhar från H&m. Jag ska dit imorgon och leta kläder sen.. Sen ungefär vid 7 så åkte vi till kungsträgården, där mötte vi Thomas och Hannes (mammas "kille" och hans son) och åt på Berns. Notan blev på 2000 kronor. Sedan åkte mamma och jag hem, vi började prata om "döden" och att vi aldrig ville dö.. Så började båda gråta, haha så tragiska vi är.. Så på slut stationen eller nästsista så är en busshållsplats avstängd, så vet inte människorna som ska "av" där det så de börjar GALLSKRIKA när han åker förbi och han skriker bl.a. bÖGjävel!!! till busschauffören. Jag blev chockad. Hur kan de?

Iallafall är jag superseg idag efter igår + idag. Så nu ska jag nog Lägga mig! Puss!
(Kunde inte ta bilder för min mobil laddat ur!)




♥ you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0