FEST

Feeeeeeeeeeeettttttttttt knaaaaaaaaaaas....

Var på fest med Karin i gullmarsplan och det var SKIT kul däremot så blev det ganska mycket... träffade nya roliga människor, Minna,Ida,Wilma,Malte,Victor,Åke,Ingmar,Olivia,Laura och massor!! Jättekul!! Sen så drog vi alla därifrån så mötte jag Dante, och dit gick jag och sov en liten stund haha jag var jättetrött vi pratade över en massa saker och så.. ja sånt bästavänner gör helt enkelt och det kändes skönt att prata ut, och sova ut haha! Sen så snacka jag lite med Karin senare men nu är jkag hemma! PUSS (Det fanns kameror vi tog med jättemycket bilder, om de läggs upp så får ni blder som fan!!)

Nu är jag bara törrt och dr...gen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0