Eller..??

Jag älskar att sjunga
Jag tycker det är lättare att prata med killar än med tjejer
Jag gillar att prata fast jag hatar min röst väldigt mycket
Jag brukar säga att jag är äldre än vad jag är..
Jag kan inte gå i klackskor, oftast.
Jag hatar blommor
Jag brukar sova bort dagarna
Jag hatar när det är mellanväder, t.ex höst, det ska antingen vara sommar eller vinter
Jag har kort tålamod
Jag går väldigt lätt upp i vikt, men vill gå ner. Även fast jag trivs som jag är.
Jag älskar att skriva och rita
Jag kan prata 6 olika språk
Jag är kvällspigg och morgontrött
Om jag gillar någon kan jag knappt sluta tänka på den.. tills den såklart sökt besöksförbud o.s.v hehe :D
Att jag egentligen heter Alexandra i mellan namn men ville byta till Angelica (fast de ej är riktigt giltigt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0