Det här året 2009

Jag måste säga, att efter ALLA upplevelser som man ser på bild och de som inte är med på bild. Har 2009 varit det bästa året någonsin! Mognare, roligare och vildare! Har också ändrat utseende väldigt flitigt...


I början av året hos någon 22-åring


På signes och Karins fest, när mitt hår i princip var "missfärgat"


Min period med de tjocka ögonbrynen. USCH! Never again..

Hos Gustav..

Priden med Jasmine,Andrew och Gustav:)

Sommardagarna med Janice och co. och Therese :(

Janices födelsedag, när vi var tighta.. miss that. Alla våra dygnakvällar

Den där festen den hände mycket på, flera blev utslängda o.s.v

Kvällen vi satt vid djurgården,(av alla kvällar vi gjort det)

Ung 08 och the voice, även tunnelbanepartyt där vi träffade vakterna med Tess.

Linneas fest, kommer aldrig glömma hur glada jag och Karin blev att vi inte skulle sitta och göra inget. haha

Kvällen hos Nicklas! Där jag träffade några underbara!

Grekland med mamma

Båt turen med Älskling!

Coldplay med baby, V.I.P biljetter

S-e-g-a kvällen hos Caroline, men sedan drog jag o jassi till Johanna.

Hos Linnea.

I början av året på lyckade kvällen hos Karin!

Hur mycket jag förändrats, ändrat umgänge o.s.v början av året

Vi sjöng på "det gör ont" när vi cyklade till "24/7"

I vintras, Sara och Karin! Vi fikade på favoritfiket..

Då jag hade roligt varje kväll, då jag och Karin umgicks HELA tiden och hade samma umgänge.

"kvällar-na" med nicole och emeliy då jag blev fixad(TILL EN TRANSA) ;)

När vi skaffade snygga killar på 7eleven mitt på natten en vardag

Bättre kompis med Ellinor<3

 

Mer finns men.. ja lite bara!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0