De ville

Hej! Gud förlåt för sämsta uppdateringen.
Men nu lovar jag er bilder faktiskt! Idag så åkte vi på skolbio och kollade på "vågen" - de ville. Den var riktigt bra, en nazistfilm som visar hur lätt det var att få med en klass på att skapa en grupp. De klädde sig alla vitt, de gjorde skyltar, de gjorde en hälsningsfras. Efter så åkte jag Emeliy och Nicole till stan en snabbis och jag fick hem med mig min jacka. Snygg! Nu snart ska jag äta.. Puss!

En väldigt trött Corinna på morgonen

Gått ner, Ja. Ser ut som jag har värsta ölkaggen, men det ser OK ut i verkligheten.

Yeaaaaaaaah trött efter skolan...

Mitt hår- oplattat och nya jackan!!

LOVELOVE jag lägger in bilder på my friends sen från mobilen! Cya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0