Blev inte så många

.. Men jag glädjer mig endå:) Hade en rätt nyligen fast kom inte på något mer..


Postat av: edacetmi

hur mår du ?:)

Svar: Eda! Fan vad länge sen! Det är bra hur är det med dig?

Postat av:

vem är william som du tackade i bloggen för några veckor sen?

Svar: Haha, det var rätt svar i kommentaren. Det var bra snack då, med William B.

Postat av: P

kan du inte ta kort på alla dina klockor? Love them!

Svar: Jo det är klart! Inte nu men någon dag i veckan kan jag det! Tackar :)

Postat av: Nellie

Har du någon pojkvän? om inte när var du senast tillsammans eller på g med nån? :)

Svar: Nej det har jag inte i nuläget. Privat som privat, senast i "smyg" var augusti.. Som inte togs upp i bloggen.

Postat av: ALBA

favortimat
favortikläder
favoritdricka
favoritaffär
favortiland
favoritklocka
favoritdel av svergie
favoritfilm
favoritlåt
favorit'lilltjej? (hihihihihi)
? (:

Svar:

Sushi!
Tights och något vanligt bas
Cocacola (eller menar du alkohol? Cider!)
Nuförtiden vet jag inte! Men Zara, Bikbok,Carlings o.s.v?
Grekland helt klart!
Favoritklocka? Haha! Hmm.. den nyaste, såklart - just nu.
Menar du område eller så? Isåfall Slussen? Vackert på natten!
Ugly truth var väldigt bra..
Danslåten är väldigt bra, ice cube - get used to it
ALBA!!!!

 



Kommentarer
Postat av: ALBA

HAHA känner mig hedrad (:

2009-09-29 @ 13:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0