Bio ikväll!

Hej allihopa!

Jag kom hem nyss från Jasmine, sov över hos henne inatt. Igår så kom hon över hem till mig och då så fixade jag mig (hade på mig gult linne från bikbok, jeanstights och skinnjacka med svarta klackar) och sen åkte vi och mötte janice, jave, fredde,olivia,sara,nicklas, oscar, sara o.s.v och stack hem till Caroline. Men sen efter så åkte jag och Jasmine hem till Johanna där det var fler, hade inte sådär jätteroligt men sen åkte vi hem och somnade typ på direkten. Ikväll ska jag på bio med Andreas, måste nog börja fixa snart för att vi ska kolla på the ugly truth!


Helt svart idag! (men det är morgonoutfiten, JAG SKA INTE HA DET HÄR IKVÄLL... hörs senare,Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0