Bilder

Jag och Ellinor på EH

Emeliy på lektionen, hennes riktiga jag. Monkeywoman

I fredags på väg ut

i fredags på väg ut

i fredags på väg it

Jag och Karin i lördags

Alex för länge sen

Vi sov i ett museum..

jag körde ridhjälmen på t-banan

Jag sov över hos Tess förra fredagen, här på morgonen

Förrförra lördagen med Karin på väg till gullmars..

Jasmine och jag åkte ut med båten

Jag ritade av emeliys livsmening på tavlan en vanlig SOlektion

Jassan och jag gick till 7 eleven en onsdag kväll och umgicks med kassakillarna

vi hade med denna killraggare!

Jag och ellinor stötte på två knullgetingar

De märkte inget fast vi peta på de...

jag och ellinor kom på.... skydd mot svininfluensa?

Lördags

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha när va det där med Alex ? :P

2009-09-15 @ 16:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0