ÄNTLIGEN!

Tog precis ett bad och jag skulle blogga när jag gjorde det men interneten funkade inte därinne! Tyvärr... men iallafall så låg jag och läste veckorevyn, lyssnade på the voice och bara tog ett avslappnat bad som jag verkligen behövde!

En jobbig dag efter allt, var med Emeliy efter skolan vi gick till UM och sen åkte vi och mötte Karin, jag och hon gick och kollade på tider med dansen och sen så ska vi börja faktiskt på måndag redan! Såå... åkte jag och emeliy till bagarmossen hem till henne, åt lite och sen mötte vi på nicole,ukki och daniella där vid torget. Sen åkte jag hem och här sitter jag nu! (Interneten har varit seg enda tills nu...)Puss

Imorse

Imorse

I badrummet redo för badet

Zupercool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0