<3

Mamma väckte mig vid 7, sen åkte hon till jobbet, när hon KOM tillbaka så var klockan 11 och DÅ vaknade jag... stress,stress,stress!! Jag har varit hos Emeliy hela dagen och vi åt där, sen kom Said dit och sen åkte vi till brommaplan och där så gick vi till biblioteket och pluggade.. eller lyssnade på musik för det mesta. Men sen drog vi och jag och Emeliy satte oss på mcdonalds och åt sen pluggade vi mer på den där j*vla boken "the holes" har kommit in i den mer och förstår mer nu för jag inte kan läsa när vi e i skolan för jag har jättesvårt att koncentrera mig, nu har jag läst flera kapitel och den är helt OK. Måste duscha ska bara dricka upp min chailatte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0