Vi kanske ska flytta.

Nu, nu är Pauline borta. Hon åkte halv elva imorse och det känns fortfarande inte verkligt. Jag kommer skriva till henne så ofta som jag kan, även hon ska skaffa blogg så jag hoppas hon verkligen uppdaterar för jag behöver ha någon tröst från england. Mamma vill även flytta, om inte till en annan lägenhet i stockholm så till london där storebrors flickvän bor eller kanske något annat.. något varmt land..

Bild från mitt förra rum, riktigt mysigt och minsta rummet jag bott i av alla mina lägenheter i livet.

Mitt nuvarande, skriv bordet

Det stora fönstret som börjar precis brevid skrivbordet

Från skrivbordet är min lilla gamla tv under åren och en stökig bokhylla

Andra delen av bokhyllan, de där bruna på golvet är stora kuddar längst väggen sedan har jag en mysig brun matta som leder till sängen.

Sedan leder det en gång där mina garderober är och min säng

VILL HA FÖRÄNDRING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0