Utvecklingsamtal

Kom hem nyss, hade utvecklings samtal så jag satt i två timmar och väntade på att mamma skulle komma och att mitt samtal skulle börja halv fem. Satt där och ritade lite på.. ja.. eh, inget, men sen så kom några sexor, hur sköna som helst, han satt och gav mig komplimanger, how cute is that? Tjejerna var också urgulliga, fattar inte att jag tyckte jag var jättestor när jag var lika stor som de är nu.. pyttelilla!
Iallafall gick det superbra på samtalet, ingenting var fel denna gång!Så stolt över mig själv, så mamma blev lite i sådär smyg stolt så vi ska gå och kolla på vinterjackor snart, skulle endå fått en men nu lovar hon haha! Iallafall så åt vi sushi, och sen så gick jag ut med hunden med min "gå-ut-med-hunden" jacka (fjällräven) för ingen vill ha den då..mamma sa att jag skulle behålla den, så kan vi köpa en vid sidan av så är det där min gå ut med hunden jacka..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0