Upptagen!

Tjenare!

Jag har så mycket att plugga idag så det inte är sant. Vaknade nyss och kom på att jag ska möta Elin snart, helt otroligt hur jag hoppade upp. Har sovit med värsta lagret av tröjor för jag frös så mycket inatt. Riktigt mysigt med varmt under täcket (eller under mina 3 täcken som jag har).

Göra idag:


Möta Elin och plugga matte, prov på tisdag

Åka hem, göra SO-frågorna, prov på fredag

Läsa NO-boken och göra uppgifterna,(även rapporten) prov nästa fredag

Hitta bättre recept till hemkunskapen, till på måndag(imorgon)

Läsa klart Svenska boken, Möss och män och göra klart frågorna, tills imorgon

Ni ser väl att jag är helt upptagen idag? Stressad som fan! MÅSTE göra allt detta idag. Kommer nog sova bra inatt pga mina trötta ögon! Ingen data idag har jag bestämt.Så vi hörs kanske ikväll!


Jag har märken på haken p.g.a min hand så har text på hakan! haha

Kolla vilken läxhög? ååh!!..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi läser också möss och människor i vår skola haha :D

2009-10-04 @ 13:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0