Tonight is gonna be a goooood night

Blivit lite uppdateringar. Men iallafall så sov jag hos Tess och vi somnade på soffan till Down with love och början av Mean Girls. Sen imorse så mötte jag upp Elin, vi kollade runt på stan, gick och fikade och då fick jag panik och ville ha en brun halsduk. För jag länge strävat efter en sån, så jag letade överallt, kom inte ihåg var jag sett den, sista affären var H&m där jag blev deppig för jag inte hittade den, men sen så såg jag den och jag hoppade av glädje! Regnet var irriterande så vi åkte hem båda två. Ska städa rummet nu sen ska jag ut och möta Karin (och amanda?)
Pusshej

Kolla inte på mig, sliten, utan på halsduken. haha olika färger på håret. hårfärgen räckte antagligen inte enda ner

Såhär såg jag ut igår, tublinne, med grå kjol över, Tights, converse och skinnjacka

helt drogad blick, men tagen nyss på det jag hade på mig igår, eftersom jag sov övero ch inte hade någon ombyte!.. ofräscht..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0