Today is the day of party

Hej!

Jo idag så gick det inte som planerat riktigt. Men iallafall så skulle vi åka till hundkenneln, men det gick typ inte. Så jag och Jasmine gick och åt i hötorgshallarna istället, där åt hon kebab och sen så efter gick vi och plockade "gratis" - smak godis torkade papaya o.s.v! Och där jobbade Vera, karins kompis. Riktigt gullig typ! Iallafall så fortsatte vi,så kom en indisk man och frågade om håll hur man går, vi berättade, så undrade han om vi kunde ta sällskap för han inte hade någon att vara med. Tyckte lite synd om honom riktigt gullig hans första dag i Sverige... Vi kunde inte för vi skulle åka hem, så han tog bild med båda oss. ÅH! Varför tog inte jag en bild på honom? Jaja bilderna läcker väl ut på internet, haha!

Jag i väntan på bussen

Min sömntuta

 

Det var en bild på Jasmine men den har försvunnit från kameran! Min kamera är lite cepe. Ursäktar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förstår inte, du skrev tidigare en gång i bloggen att du inte gillar att ha tofs. MEN DU PASSAR JU SKIT BRA I DET!

2009-10-17 @ 14:57:22
Postat av: C

Tack så mycket! Inte för att jag fortfarande skulle gilla det. Men det är väl skönare... Ha en bra dag!

2009-10-17 @ 15:58:37
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0