Three is the magic number

Hej! Länge sen! Hur är läget med er "alla" ...

Iallafall var kvällen riktigt seg, jag var med janice, sara,veronika, filip, agge och några och det är bara en sådan här kväll som inte får hända. Så vi glömmer det,iallafall är jag glad att jag är hemma. Synd att jag inte drog på festen hos Majken med Karin, inte bra inte bra. Jaja! Kom på att tänka, nu när Pauline åker iväg till england och flyttar dit imorgon klockan halv elva så tänkte jag på folk jag verkligen älskar och jag är så tacksam för att jag har min älskade lilla pussgurka Dixie, min mamma som är bara det bästa som finns och min bror som jag inte pratar med så mycket men varje gång vi gör har vi så nära kontakt och uppfostrats tillsammans. Ni är de enda jag har, jag skulle inte klara mig utan er. I love you

Världens bästa mamma<3

min ivriga hårboll<3

HAHA JAG I MIN TJOCKASTE TID HAHAHA, och min storebror.. sooo 80-talet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0