Snack om självförtroende

Idag så när jag och Ellinor satt i uppis satt vi och pratade om hur vi ser ut. När ellinor säger att hon vill ha större läppar, då jag säger att det vill jag med. När hon säger att hon vill ha större bröst säger jag att jag har olika profiler från olika håll. Då vår kära Hanna som är personal i uppis börjar rabbla upp saker vi ska vara nöjda med.
(Hanna) - Ja men Corinna.. vad ÄR du nöjd med?
(Jag) - Ehh... mina ögon?
(Hanna) - Okej, Ellinor.. Du då?
(Ellinor) - Eee...
(Hanna) - Dina ögon är jättefina och stora de verkligen lyser. Något mer Corinna?Du har ju jättefint hår!
(Jag) - Neej! Alltså ögon spelar ju liksom ingen roll..Som om hår gör det?
(Ellinor) - Vill ha större bröst
(Jag) - Jag med! Kolla.. komplex!
(Hanna) - Amen jag vill ha längre hår...(försöker fortsätta)
(Ellinor) - SKAFFA LÖSHÅR DÅ!! DET ÄR JU LÖSNING?
(Hanna) - Jag vill ha mindre näsa, jag vill göra fettsugning jag vill..
(Jag) - vill du göra din lilltå mindre?
(Efter det börjar vi mäta tår! Haha vi är sjuka och oseriösa.. vi börjar skoja och Hanna försöker få oss att inse att vi faktiskt inte är fulast i världen. Så då börjar vi puta med tuttarna och håna varandra.. haha)

Vad är ni nöjda med, med er själva? Jag skulle nog säga.. förutom ögon och hår för det känner jag inte räknas. Min näsa är ju inte enorm och inte så liten. Får väl vänja mig att jag måste välja ut något. Vet inget annat.Haha!

Smink döljer ju inte allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0