Saknat dig!!

Var ju på bion The Final Destination som jag inte förväntade mig vara bra. Har sett 2an innan så, den är läskig på ett sätt men endå så överdriven och dåligt gjord på ett annat sätt. Iallafall så var den så läskig att jag och Rosanna hoppade till ett par gånger. Efter så hade vi så segt så att vi gick ner till tunnelbanan och jag skulle ragga upp killar till henne, sånt där jag gör bäst att skämma ut mig själv! Iallafall så bytte vi tåg till tåg för jag inte hittade några, sen så satt det en kille på tunnelbanan. Han satt och läste en bok och vi satt och larvade oss "vad läser du för bok" Iallafall var det inte det jag ville komma till. När vi gick på perrongen på blå linjen mot akalla, så går vi och rosanna ber mig att fråga var en kille köpt sina byxor (de var fula som stryk) och jag går fram. "Var har du köpt dina byxor? - de är så himla fina" Han säger: "Ja men det är inte byxor det här... heheh (stolt) det är en overall!" då jag börjar garva och säger "Jahaaaa amen DÅÅÅ fattar jaag!!" och så har rosanna gått en bit bort för hon skrattar och jag hittar inte henne så jag står där själv och skäms. Så går vi en bit bort så sitter det tre andra killar, jag går fram och hälsar på de "hej jag heter anna och där är min kompis rosanna som tycker ni är skiiitsnygga" de typ generas alla för de är SÅ fula. Inne på tåget så sitter två afrikaner typ, jag frågar om han kan lära mig prata afrikanska. Hur mår du: BanNNNNgladessch, ja= WOW! nej= didin typ :P

Sen byter vi tåg i hallonbergen helt misslyckat och sitter där och skriker bangladesh till alla. Hittar ett tecken att leka gangster med o.s.v. På tåget möter vi på Martin,Josefine,Elias,Joel o.s.v en massa och sen åker vi hemåt.
Lite seg nu måste nog sova! Puss

Sötaste Rosanna, Missed you♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0