My style, Cassie Style

Stannade i skolan till klockan fem för att halva av min klass (i två grupper) redovisade pjäser om rasism. Själv gjorde jag provet för att min lärare tyckte att det var lättaste vägen till ett bra betyg, och det jag trodde skulle bli lätt för dramagrupperna verkade inte längre så lätt. Iallafall så var en av de bra! Seg efter denna dag så ska nog bara vila en stund och sedan vakna pigg till svenska hollywood fruar, inte sett de senaste tre gångerna (jag vet,visst?!?!? jag dör!) så äntligen ska jag se. Om det fortfarande kommer? Jag hoppas det?!
Idag hade jag även en ovanlig frisyr, eller en frisyr som jag inte brukar ha. Eller någonsin haft, och det är då en inspiration av Cassie, som har egentligen snaggat av andra delen som jag i viss del också vill göra men vågar absolut inte, så jag fäste ett hårspänne därbak, hade så smutsigt hår så det såg fixat ut fast det inte var det. Fick flera komplimanger för det och kände mig riktigt fin i det! Även fast jag hade min ful-dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0