MEN LÄMNA MIG IFRED!

Claes ****den 3 oktober kl. 10:16 Anmäl
kan ses nån dag ?

Corinna ******* **** den 3 oktober kl. 15:28
NEJ!

Claes ***** den 4 oktober kl. 13:06 Anmäl
är du inte singel sötis?

Corinna ******* *****den 4 oktober kl. 16:37
Jo, men du är betydligt äldre. Så lägg ner!

Claes ***** den 5 oktober kl. 10:29 Anmäl
vad skall du med yngre då? är un g i sinnet du känner inte mig så utalar dig inte

Corinna****** **** den 5 oktober kl. 09:37
jag känner på mig att du är mycket äldre än 23! vad ska jag med dig till?

Claes ***** den 5 oktober kl. 18:39 Anmäl
nej då gumman lovar dig tycker du är jätte söt trevlig vill inte bråka med dig

Corinna ******* ***** den 5 oktober kl. 09:42
haha du känner inte ens mig? vad är det du vill egentligen!?



Hade iallafall tålamod mot denna kille men snart får det väl räcka att han skriver hela tiden.. han ser äldre ut än 23 kan jag lova..


Ingen bild i nyktrare tillstånd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0