KÖR EN LADY GAGA

HAHAHAHAHAHHAHHAAHHAHA! HUR KAN MAN VARA SÅ LÄTTLURAD? Chattar med min barndomsvän och då kom vi in på ämnet att jag är shemale. Inte fattar jag hur han kan gå på det!
C säger:
oj, gillar du kuk?
L säger:
nej fy satan

C säger:
hahahahaahahahahhahha jag e ju shemale
Visste du inte de?  
L säger:
NOEZ  
hhahahaha
C säger:
seriöst..
L säger:
MOhahahahahah
nej men
C säger:
..
L säger:
ok jag vet att du driver.
du kan inte lura mig
C säger:
:/ de e inte kul..
L säger:
jag vet.,...
C säger:
alltså.. Liam seriöst.
L säger:
att du inte e shemale.
C säger:
Du måste tro mig, det är inte kul att du säger så. Gillar inte ordet shemale, men om jag säger brud med kuk blir det ju fel?
L säger:
ok jag frågar dina kompisar, jag vet att du driver med mig ba för jag e lätt lurad
C säger:
Det var svårt att komma ut ur garderoben!
okej fråga vem som helst. "Är corinna shemale?"
L säger:
jag kommer gråta om du lurar mig jag blir the next omar.
wooohooo jag känner inte dina pollare  
C säger:
Okej..
L säger:
ok hur stor balle har du då ?

C säger:
Det är drf jag är oskuld..
nej helst vill jag inte prata om det..
Omar lyckades hjälpa mig
L säger:
haha,
C säger:
Men Liam! Jag trodde du visste..
Nu blir jag besviken.

L säger:
förlåt
du e inte shemale..
jag har sät dig i bekini xD du har ingen pillesnopp
C säger:
har du? hahaha fyfan! äckligt.. hur fet jag var.. eeh.. Men visste du inte att jag hade bandage för?!  
helst vill jag inte dela ut mina knep
L säger:
lägg ner xD du e fan inte fet du har en skit snygg kropp tard.
Haha
C säger:
Men förut! tard.
L säger:
DU E INTE SHEMALE
C säger:
Joo..  
L säger:
ok lova
du svarar aldrig mig snyfft **  
C säger:
Svarar
på vadå
L säger:
ok så vad kisar du från `?
kissar *


L har precis skickat dig en vibb.

C säger:
Snoppen ?   kolla, det är inte en hel.. utan lite missbildad grej du vet  jag ser ju normal ut.. men inte därnere..
L säger:
jag skär av dom hals om du driver xD
C säger:
Okej..
Vill helst inte att du ska gå runt och säga det till alla, för det är endå rätt personligt :/
L säger:
okej du e shemale då w/e
ska inte.... då
C säger:
mm,tack  
L säger:
aja ok, så vg du nu då
C säger:
lyssnar på musik dude sj
L säger:
chattar till dig, /facebook
C säger:
oki..
vrf blev du så dryg?
L säger:
vaaa jag e inte drygg min vän _ =
C säger:
tycker du de e äckligt?:/
L säger:
nej då i guess!
C säger:
skulle du kunna..tänka dig ha sex me en sån??:/
L säger:
vetinteeeeeeeeeeee
C säger:
Aha...
för alltså..
Liam..
jag måste berätta en sak för dig, men lova att inte berätta det för någon
verkligen lova.. jag vill inte att min penis ska komma i vägen för något..
L säger:
xD
ehm ok jag säger inte till något
någon.
C säger:
Alltså, jag brukar drömma om tjejer, för jag känner ju mig delvis som en kille liksom. om du fattar?

Lillisen i femman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0