Kläder

Nu när jag väl är hemma så kollar jag igenom kläder, alla mina tjocktröjor som jag kanske inte andvänt mer än en gång! För att jag aldrig hittar nya längre så kollade jag igenom gamla. Säg mig, har ni sett någon av de här i bloggen? Bara en liten del av alla.


Mitt nya linne som jag inte lagt in på bloggen

En gammal jacka från Vero Moda som jag aldrig annars skulle ha på mig, men jag frågar er, bra eller dålig?

Väldigt hängig, men mysig kofta från N.Y nine west. Bra eller dålig?

Kofta med silkessnören. Bra eller dålig?

Ylletröja med mönster från Vero Moda.. Bra eller dålig?

Randig lång tjocktröja från Gina. Bra eller dålig?

Haha ylletröja jag gjort själv länge sedan. Bra eller dålig?

Ylletröja från gina. Bra eller dålig?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0