Kan inte han sluta stalka mig?

Jag är helt ärligt för snäll för jag vill inte ha ett jävla peddo efter mig. Hur blockar man personer? Kan han bara inte fatta att han inte ska skriva till mig för snart kommer jag bli fucking sur...
Claes **** den 9 oktober kl. 13:43 Anmäl
holaaa:) vad händer till helgen sötis?

Corinna ****** **** den 9 oktober kl. 16:37
Sluta skriv till mig idiot, okej?

Claes ****den 10 oktober kl. 12:14 Anmäl
vad händer i helgen då ha en super helg!!!!

Corinna ****** ***** den 10 oktober kl. 12:58
kan inte du bara lyssna på mig? :S
bio

Claes **** den 11 oktober kl. 15:02 Anmäl
ok vad kul vad såg du för film sötis:) jag var ute festade på ett ställe
Jag är helt enkelt för snäll. Jag har tagit bort vänförfrågan flera gånger, men endå så fortsätter detta jävla pucko. Ni har nog också fått nog av den här gubben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0