Just det..!!

Tja! Igen, jo.. Som ni vet så är ju min blogg största fashionista bloggen. Kommer ju lägga in mina outfits och frisyrer. Tycker att vi ska börja genast! Idag så var jag och shoppade nya kläder, lite från "det hemliga stället" det här är SOOOOO me! Så försök inte härma mig nu, jellylips-style rent av! Så gick jag förbi frissan, har haft så sjukt slitet hår på sistonde, och blev sååå trött på mitt blondie krull! Så jag körde lite hardcore.. hell yeah. Like it?
Jag vet att Szoppe gör det.

Jag, innan min fettsugning i september. Fick en blåbärsfläck på denna fina outfiten, var såå tvungen att slänga den. Synd. Det var ju såå jag.

Efter Anna Ankas rådgivning,känner mig frisk och nyttig! Sofies Mode hjälpte mig med att matcha dressen till mina ögon. Visst ääär jag snygg? Åh, typiskt mig att alltid vara snygg! Avundsjuka läsare!

Jag i min totalt nya hårfärg, och någon snuskpelle som jag hittade vid baren i nattklubben white room vid stureplan! men nog om det (jag är minderårig) host.. eh, gillar ni frisyren? ;)

 

BITCH! OH I LOVE YA GUYS SOO.. XO XO, pinky

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0