Jätteseg

Vaknade nyss. Jasmine gick hem för 5 timmar sen minst och nu vaknade jag liksom, är jättetrött och jätteförskyld. Ingen chock, för att det var så kallt igår.. Iallafall så hade jag en mardröm inatt, som verkligen lättade mig på morgonen att den inte var sann. Jag skulle ta hand om min hund, men var tvungen att gå till skolan, så jag bad vaktmästaren ta hand om henne för att jag inte fick ta med henne till lektionerna, så ville jag ha hans nummer och att han inte skulle gå någonstans med henne där jag inte visste, ja såndärt normalt prat.. Och han sa att han endå skulle vara ute mycket idag så hon skulle kunna ha jätteroligt för att hon inte blir tvungen att sitta inne.
Så efter skolan ringde jag honom, han var med en person jag inte vill nämna, men var mycket rimlig till berättelsen, de skrattade och sa att jag kunde komma och hämta henne, bra hon klarade sig! När jag kom dit så sa han att de gett henne ägg och att hon dränkt sig i det, hon låg där, helt livlös och de bara skrattade. Jag grät så mycket och det gjorde så ont, varför lämnade jag henne här? Det var en typisk dröm som får mig att må dåligt, för att jag redan förlorat en av mina bebisar, rosa, som fanns med i hela mitt liv. Ingen hund-, ingen familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0