Interneten fuckar ur

Hej, jag har just nu ingen internet så jag kan inte skriva ett blogginlägg. Men skriver ner detta iallafall, vaknade vid 1 tiden och det var då mamma åkte iväg någonstans ut på stan och slängde lite pengar på mig så jag skulle vakna. Så jag vaknade såsmåningom och gick och duschade, klädde på mig och gick ut i det kyliga, mitt huvud var så kallt så att det gjorde ont. Det blåste som in i h*lvete ute och jag fryser ännu fast jag varit inne ett tag. Jo, jag var ute på stan och gick förbi några affärer. Ni vet hur jag är dålig på att hitta något jag verkligen gillar nuförtiden, förut kunde jag bara gå in och impulsköpa något, det gillade jag att göra, men nu får jag ångest om jag gör det, så jag brukar ALDRIG hitta något som jag gillar. Men idag så kände jag mig tvungen, att ha några iallafall baskläder, så jag tog mig förbi de originella budgetaffärerna, ginatricot & h&m. Gina hittade jag en grå välsittande tröja, h&m hittade jag ett leopardlinne (undra när jag ska ha den?) har exakt likadana tights.. haha! Puss på er hoppas internet funkar snart!

Lyckades precis få internet, svåraste alltså..iallafal så kollar jag på film och sitter här med familjen.  Jag var ute och åt på världens godaste restaurang, det var så god mat att man ville dö! Så himla gott.. Iallafall så harjag inget att säga nu. Köpte några tröjor kan ta bilder på de sen. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0