Home Sweet Home

Helllo! Jag är hemma och jag är gladare än någonsin.
Iallafall så har jag längtat som in i h*lvete efter alla kompisar. Nu ska jag snart rusa iväg och möta Karin. Imorse när vi skulle åka taxi från terminalen så tog vi taxi 020, men den taxin var i mitten av kö:n, men vi ville inte ha någon annan taxi, KUNDENS VAL!?!?!?! Iallafall så ska dom där jävla fritaxina skrika och hejda att kom hit kom hit, så vi säger att vi inte vill åka med de. När vi ska sen passera gången ut därifrån blockerar en av de taxin vägen. Vi tutar och så, sen får mamma TOTALFLIPP haha hon springer ut och börjar jaga bilen för den rör sig äntligen, men den varit där för att jävlas, han går ut ur bilen och börjar hota min mamma och säger håll käften och en massa, mamma har såklart vaknat på fel sida av sängen idag so dont mess with her! hon skriker som en fåne och taxibilen förflyttar sig. Jag hade lust att banka sönder hans huve, vad tänkte han med!?!? jag satt där med dixie som hade panik, hon skakade och jag kunde inte komma ut för en av de där killarna fucking blockerade min dörr!!!!! h*lvete!! Iallafall så kom vi iväg sen med våra tusen kilos väskor! Åt på mcdonalds till frukost jag var sååå trött. Men iallafall nu har jag lite bråttom jag lovar er bättre uppdatering nu i SVERIGE!!:d:d:d

Mina ögon är för sömniga. Sorry

 

SHOPPAT GALET PÅ TAX FREE, UNDRA VAD?????? WOOHOOOO IKVÄLL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0