Hemma med Jasmine

Ikväll har varit en riktigt seg kväll, även fast det hänt EEEEN MASSA! Haha var ska vi börja? När vi bytte om så tog jag av mig en klänning för att jag skulle kolla om det andra skulle vara bättre, så jag la ner den på stolen. Kollade inte mig för, och när jag sedan letade efter dixie så insåg jag, att dixie låg där tyst, under klänningen. Iallafall så fixade jag löshår på henne och det blev superfint! Så gick vi ut, och åkte till söder till william, hon köpte världens curry- kyckling (jasmine ville citera det) macka och vi satt ute och frös i typ en halvtimme när hon satt och gnagade på sin jävla gigantiska macka.. sen så åkte vi dit, där var det lite trevligt folk, men vi drog nog efter ca. 10 minuter, så jag och Jasmine, såg bussen när vi var på väg därifrån och hon ba" är det där bussen vi ska ta?" och jag ba "aa" och sen kutar jag som fan, det var hela gatan upp och vi sprang bredvid bussen med fullfart hela uppgången. Så jävla adrenalinkick! Hahahahah! Sen så åkte vi med den, så tog vi 1an och den så kutade vi efter också. Skulle på fest med Tom och Victor men det tycktes inte bli något nu för vi orkar inte gå ut igen, blev helt segt nu. Men passade på att sätta ut mitt tråkiga ensam-prat flum på video! Lägger in videon sen på ensamma jag.


Hennes ställning i sängen

Min älskling

My baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0