Today

Hej!! Saknat mig? Snackar just nu med min bästevän Karin. Vi planerar lite till halloween, gud vad jag saknar alla fast jag inte ännu heller varit här en vecka,det känns som mer! Iallafall så ska jag klä ut mig (ni får se till vad) och karin med! Ska hitta fest och bara vara grymma! Idag var jag med min kompis, drog till hennes skola hon tvingade upp mig så jag var ute inom 5 minuter fattar ni hur trött jag var då??Iallafall var jag med på hennes lektioner och jag var hur seg som helst, hade inte ätit något, sen så åkte vi hit efter hennes skola och jag åt, gjorde massa fåniga quiz på facebook o.s.v. Sen drog vi ut, träffade på de där turkarna igen, hur skön som helst han pratar typ turkiska med mig och jag härmar honom. De ser ut som att dom bara hänger vid torget, sen drog hon hem och jag hit och ska nog sova snart är trött.

Halsduken är från H&M, skjortan gina, bootsen dinsko tror jag!

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din bruna halsduk? :O

2009-10-28 @ 01:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0