Fame is the game

Heej favoriter!
Jag är just nu här och har fixat mig, var tidigare hos en gammal vän och sov över där, det var den bruden jag snackade om, fun 2 catch up. Jag mötte henne och hennes kompis Max, vi drog sen till någon kille och där var det två tjejer, där rökte vi vattenpipa och umgicks, sen så hällde killen vatten över min kompis och hon blev typ sur, kul iförsej! Iallafall så gick vi förbi här hämtade lite grejer och sedan hem till henne, hon somnade lite senare även fast vi lovade att stanna uppe hela natten, som jag nästan kunde hålla,satt vid datorn och chattade som vanligt, geek I know... så vaknade hon till alltid ibland var halvtimme och satte sig upp sen sov hon igen, men tillslut så vaknade hon till och då kollade vi på chatt tv, där det satt två pinsamma blondin-silikon-tutte-brudar och garvade åt sms-en som människor skickade in en lördagkväll klockan 4 på natten! Vi satt och garvade åt sms som skickades av b.l.a "lonely Shadow" och "Disco-Jari"... Sen så stängdes deras chattruta av helt plötsligt, så deras kollega som hade också en chattruta fast var en kille i en annan kanal fick sällskap av de, och de var så patetiska! Tjejerna såg ut som orangemålade transor och killen var typ ett leukemioffer. Och de fick de kommentarerna och satt där och man bara garvade åt de! Att de ens vågar sitta där och skämma ut sig! Iallafall så somnade jag sen, busted! Och hon satt kvar, fast sen somnade jag och vaknade vid 9 och då hade hon gått ner, men sen så somnade jag igen, det gjorde hon typ inte, så hon hade försökt väcka mig hur länge som helst, men klockan blev 1 och jag vaknade.. Sen var vi ute med hennes "barn", haha tro det eller ej? Det är frågan, kommer slänga in bilden på henne och Hubbe senare. Hörs!!


Kom precis hem, var på bion Fame och den var så bäst! Har verkligen insett mitt intresse för dans och ska börja ta det på större allvar, som mitt sjungande, som ingen har hört påriktigt men som jag älskar att göra. Kan lägga in en video på när jag gör det. Tycker ni det? Iallafall så innan bion så var det två stycken "utomlänningar" som hon sa, men alltså några från turkiet och kosovo som vi pratade med och fjantade med. Men sen var det biodags, vi båda älskade filmen och jag tycker verkligen ni borde se den!

Så som jag såg ut igår, mm fräscha naglar!

Samt idag!

Jag önskar att min hand inte hade värsta rycket

 


Kommentarer
Postat av: Eda Cetmi

hahaha andra bilden............ SUPERSÖT KOKVINNA :D

2009-10-26 @ 12:40:16
URL: http://edacetmi.blogg.se/
Postat av: Eda Cetmi

hahaha andra bilden............ SUPERSÖT KOKVINNA :D

2009-10-26 @ 12:40:16
URL: http://edacetmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0