Bitches! Jag hittade ett foto från i måndags!

Då jag och min babe Szoppe var ute och shoppade! Shit, kolla hur snygg han har blivit! Efter det var det partyyy, like allways! Och då drog jag på mig snyggaste kläderna! Värda 22.0000 men jag var ju endå sponsrad..so what a heck!?!? Lite mingelbilder från i veckan!

Szoppe och jag handlade lite fyllekäk!

Jag i min snygga outfit, sponsrad av Gucci. Redo för att gå ut!

Fyllepuss, enda ute i blackeberg. ja hur kom vi dit!?

Jassan hade finaste outfiten för kvällen!

Szoppe satt snällt i soffan i väntan på sin vodka.

Karin satt lite smådragen i soffan, men ragg hade hon fått! rosor och snygga boas!

OJ, spårat.... menmen.. vem är det?? (SZOPPE)

 

XO XO pinky

 

 


Kommentarer
Postat av: Alex

haha xD

har inget minne av detta :P

vad la du i min vodka?

2009-10-22 @ 21:59:29
URL: http://alexlivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0