14-10-09

Jag kom precis hem, gick ut med hunden och har just nu Dixie i famnen när jag skriver detta inlägg. Min ring fastnade precis, har jag fått tjockare fingrar? Helt otroligt! Den bara fastnade, aldrig hänt förut. Ville bara inte av. Jaja! Det var inte det jag ville prata om, jag ska nu plugga och sen äta för att jag är vrålhungrig. Emeliy har från och med idag ett smeknamn: ROOOMPHHNISSE.. ;)
Hade också världens roligaste musiklektion, vi fick marsera ut därifrån och klappa händerna och dansa i hela korridoren. Helt sjukt! Jag hade tänkt att börja i skolkören för att få högre betyg. Skulle ni ha intresse av att höra mig sjunga? Oroa er inte, är ingen nybörjare..

Sliten efter en hel dag i skolan

Jag med min uppmärksamhetssökande bitch :) hon är allt söt hon..

Ser ni hur mycket utrymme hon tar? Haha!



Kommentarer
Postat av: guess who angibubbi ;)?

HAHAHHAHAHA fin komentar där är inte nybörjare.... :)

2009-10-14 @ 17:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0