Yo broes!!

Heeeej homies!
Kom hem nyss, lite dramatisk tid såhär därför ingen bra uppdatering. Kommer med samma bortförklaringar hela tiden.. iallafall så är det bra att jag inte är en storbloggare iallafall, fy vad jobbigt! Iallafall, back to facts! Jag hade skola idag, dead boring. Bölade igen, lite problem sådär för min kära som jag älskar. Vi pratade och det kändes bra. Efter träffade jag Karin och hennes kompis Rebec(k?)ca eller hur hon stavas.. Vi fikade, köpte chailatte, i kön stod det en kvinna bakom mig i kön så försökte hon tränga sig hela tiden men jag stod emot för det var ju jag som var före?! så hörde jag henne stöna fett mycket, så klagade hon lite med någon liten ynklig röst. När vi sen gick och satte oss eller skulle, jag och karin ropade att jassan och rebecca skulle ta platserna längst bort ser vi hur hon kutar dit och tar några brevid. Så vi får endå platser,men brevid henne. Så kommer hennes jävla tantkompis och de börjar snacka skit om oss, PÅ TECKENSPRÅK! hahahaha de pekade och de peka fuck you och peka jag vet inte vad de var iallafall sura!! Haha såg så kul ut.. Sen drog vi till Karin och där kollade vi på film vart även Karolina kom och vi hade det lite hett i sängen (...).. Sen kom amanda och olivia från ingenstans! Yes.. tjejdag idag men så fick det bli.. Puss

Var hos denna konstiga varelse..

My look today.. hehe provade sån där grej man kan se bredare ut och såg fulare ut så mina ögon blev helt vimsiga! Det där i änden på min nagel är lila nagellack..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0