Why are you dead?

Legenden är borta. This is it. All skit han fått mot sig, alla hemska personer. Visst att han blev stämplad som pedofil,men har ni sett dokumentärer, all kärlek han ger till sina fans,hans tuffa barndom och hans jobbiga uppväxt? Jag tänkte igenom allt i livet, kände att jag inte ville leva obesvarat genom livet efter dokumentären på bio. Gå och se den, man klarnar upp. Han visste vad han gjorde, det där var ingenting han lekte med, han gav order, som man ska göra, men endå sa han hela tiden: "God bless you". Han verkade som en välviljande person och det ger jag mitt hjärta på att han ville. Vi har en sista minut för MJ. Må han vila i frid. Legenden. The king of Pop. This is it.


 

U ARE NOT ALONE

Fast någon kanske inte vågar erkänna det, så var han en all-sångare. We all loved him yes we did.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0