Vaken!!

Jag är så trött så jag knappt kan tänka, haha mitt finger ser tjockt ut men det är för jag rör på mig!

Ny-vaken. Lyssnar på The Voice som vanligt på morgonen, men är uppe tidigare än vanligt. Och inte försent! Det här är magiskt. Första gången jag kunde sova inatt på 5 nätter. Idag ska min skola på gymnasiemässan, ska någon av er dit också? Jag och Jasmine ska gå med varandra jag visste inte att man kunde gå utan sin klass, och gud vilken tur att man kunde det för inte skulle jag palla gå i marsch med de. Hoppas jag träffar på gamla vänner, Wille säger att han ska dit. Jippie! Efter borde jag plugga kom jag på, och storstäda för att vi har lägenhetsvisning på lördag och söndag. Alltså måste allting vara helt skrubbat i mitt rum. Ja, just det ni läste rätt vi ska typ byta lägenhet! Hoppas det blir bra. Kommer nog inte få lika stort rum som jag har nu, blä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0