Tonigt is the day we are going to see the worlds ending

Hej fellahs!

Jag var hos Nico igår åkte med Olivia och Filip till Nico och där började det dra igång lite senare. Grattis till Lovisa förresten som fyllde 16 idag! Sen så drog jag när Jasmine kom och hon kom mycket senare, då jag ville att vi skulle gå för jag var ganska otaggad, sen.. Vi skulle till bromma, stadion jag vet inte var. Så vi åkte till odenplan för att möta upp some homies men sen så bankade det på tunnelbanan, fast jag hörde inget, jag snacka i telefonen, men så var emeliy och nicole där och jag ringde och vi skulle följa med de till västerhaninge men sen kom vi på att vi nog inte orkade fast vi hade hela natten på oss!..
Vi åkte hem. Blä. Ja så tänker man, men det var faktiskt skönt, för varje helg har blivit röj, fredag och lördag. Men nu känns det som att det känns säkert när vi ska på bio och så är det klart så. Man behöver inte alltid ha kul,även fast jag är jätterastlös.

GRATTIS TILL DIG LOVISA!

HIP HIP HURRAAAAA!!

Gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0