This is it!

Cha cha bloggen! (ha ha)

Iallafal så är jag sitting on the toilet. Nej men usch jag borde få pisk för denna kassa uppdatering? Hur är demokratin ställd i sverige liksom, okej jag skulle låta smart där. Lets go back to my side, west side east side! Jag var ju som sagt med Olivia, vi stack hem till henne efter flera powernaps i min fina golvkoja som vi bygt upp som jag tänker sova i inatt för jag inte orkar bädda min säng.. Iallafall så är den riktigt skön! Vi stack hem till henne vid 7 åt nachos (how good is not that?) så drog vi ut och bokade bio och vi mötte filip, vi trodde vi kunde gå på saw 6 men så blev det inte! sen fanns det inget på zombieland så vi drog på this is it. Som jag blev nöjd med sen, sjöng och dansade väldigt mycket. Saknar dansen som är på måndag (YES!!) ska showa off lite.. Imorgon så ska jag vara med olivia (såklart?) helgen har varit lyckad så tummen upp för det! Sen kanske träffa Dario också, vem vet;) Jassan ska iallafall sova här hon akutringde nyss, jag blev bara irriterad, sen när började hon FRÅGA? Nejnej, oacceptabelt detta! Familymember do not ask!
Puss (ni får en rolig video från imorse senare)

alltid bra att bjuda på sig själv som sliten hagga!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0