Thats true!


Är det någon som följt bloggen enda från dag ett? Isåfall så kommer ni väl ihåg att jag delade blogg med Martina som efter några månader inte orkade blogga mer?


All my love to you girl!


Postat av: kim

Jag har följt alla dina bloggar, vad hände mellan dig och hon du delad bloggen toyshop med? kramkram

 

Svar: Jasså! Vilka är det då? :) Kommer inte ens ihåg själv.. Bytt från blogg till blogg.. Hon går i min klass men vi är inte vänner längre, så går det. Det är bara att acceptera det att vi skiljdes åt och lever nu helt olika liv, om vi nu skulle börja umgås skulle vi inte alls passa tillsammans. Så det kommer nog inte bli vi två någonsin. Men tiden med henne var kul! Men inget mer med det. Vi valde det och det mådde vi bäst av. Kramisar!

 


Kommentarer
Postat av: kim

Jag har följt alla dina bloggar, vad hände mellan dig och hon du delad bloggen toyshop med? kramkram

2009-11-08 @ 16:14:17
Postat av: martina

Kärlek till dig också snygging! Fan ja börjar bli blogg sugen igen,hah!

2009-11-08 @ 20:58:32
Postat av: isabelle

ååh jag kommer ihåg när du delade den me martina o så helt plötsligt fattade jag inte varför hon va borta :o

2009-11-08 @ 22:15:21
URL: http://isabelle.blogg.se/
Postat av: jessiCaroline

aa juste jag har följt din blogg sen du och martina började :)

2009-11-11 @ 19:05:56
URL: http://jessicaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0