Svar på tal

Godmorgon favoriter! Innan jag sätter igång tänkte jag svara på två frågor som jag fått som inte hade någon bloggadress! Så här får ni svaren:

Postat av kim: börja sätta ut outfits varje dag , mycket roligare kommer din blogg bli då och du verkar ha sjukt fina kläder när du sätter ut outfits så kan du börja göra det ? kram

Svar: Ja det kan jag absolut börja göra har bara inte känt någon passion för bloggandet nu den senaste tiden för att ni läsare inte kommenterar fast statistiken visar att jag har nästan hundra/per dag, hur kan det vara sant? It must lie..

Postat av: liss finns det någon du saknar i ditt liv? någon tjejkompis som stod dig nära? eller har du alla kvar?:) braaa blogg

Svar: Ja det finns massor jag saknar i mitt liv. Jag saknar många vänner som jag förlorat, bytet av umgänge och att vi har tappat kontakten. Som stod mig nära i somras var t.ex Benji, som jag träffade en vecka sedan och nu pratar vi inte igen.. Sen saknar jag en kille som heter JeanPierre som jag snart inte träffat på ett år, han har varit bortrest, men jag har inte hans nummer ens och då är det svårt att få kontakt.. jag saknar honom så det gör ont, jag vill inte förlora en sån underbar kille som är som en lillebror för mig, men jag redan gjort.. :( ♥ Tack!

Träffade på den här hönan i fredags. Vi kallade hans "utblandning" för ajax vid slussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0