Stressshopp!

Hej!

känns som att hela dagen flygit iväg. Och har dans om 6 minuter. Såklart ska jag inte på den nu när jag har matteprov men det känns så sorgligt för jag verkligen älskar den där dansen! Jag kom till skolan 10.25 FÖR ATT JAG TRODDE VI BÖRJADE DÅ, jag trodde så mycket på mig själv att jag inte kollade på schemat. Vet inte vad som gick fel i mitt huvud, missade då språket för det var 9.25 vi började alltså.. Hur kunde jag ha så fel? Så kom jag till skolan och gick runt i alla klassrum och blev helt förvirrad då jag ringde emeliy och hon sa att vi hade svenska. Kom dit och jag och Olivia spelade romeo & juliet, lunch, helt frånvarande för att jag var så borta på något sätt, sedan var det NO där jag gick och mötte Vera för hon skulle ha sitt smink. Sedan var det SO-redovisning, och ja... jag SÖG! Läste direkt ifrån och hackade, det var en total mardröm. Måste verkligen få bra på Andra världskriget!

Efter skolan åkte jag in till stan, själv, köpte en skinnjacka, lite dumt nu när det blir vinter men kände ett sug, från Zara, en mysig ylletröja från Gina och 2 tights, det jag behövde alltså. Men imorgon gäller impulsshopping!!!! Åt också sushi med mamma i stan. Mys.



Totalsumma för min shopping: 1057:-
Skinnis: 559 :- Yllis: 349:- Tightsx2: 149:-

Brutala bilder på en orange jag! Ps. Har ni förslag på några butiker förutom typ Gina, H&m Zara och Bikbok m.fl. ?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vero moda och Salt!

2009-11-23 @ 22:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0