Shoppingmainiac

Faaan vad seg internet är!

Hemma från Kista nu! Såklart kollar jag in kissie,dissie och pussie innan jag skriver ett blogginlägg! Jag skoja. Usch nu ska jag inte vara dum, jag har iallafall varit och shoppat lite! Japp, det jag behövde, igen, duuh... jag har ju blivit smart-shopper nu!? Nu tar vi allt från början igen. Jag var i skolan, kom i tid till matteprovet, Jihu! One point to me, brukar alltid komma försent... Iallafall trodde jag att matteprovet gick bra, det gick ju sen som det gick när han såg sådär besviken ut när han kollar på mitt prov. Efter skolan drog jag och Olivia till franska skolan och jag lämnade ett par saker till min kompis. Efter så mötte vi Nicole och Emeliy, på plattan var det så kul för vi skulle göra en grej *private*hihi iallafall så står vi där och väntar på att emeliy och olivia ska komma tillbaka för de mötte emeliys mamma, så säger jag: "huh, bra att jag aldrig hängde här iallafall" då nicole pustar ut: Jag med!! Jag brukade hänga exakt där... Då jag dör av garv. Hon är anti-fjortis och hon erkände!! Fast hon hörde ju fel.

Sen mötte vi E och O och gick och åt i kungshallarna. De åt nudlar som jag brukar också, men var riktigt sugen på tacos, så jag och Olivia tog tacos. Ointressant. När Olivia och Emeliy gick på toa gick jag och Nicole ut och väntade igen, så såg vi någon vi kände igen, jo en (X nämner inte hennes namn nu) kompis ex! Eller ex och ex, han är lite äldre och modell för Calvin Klein! Iallafall så känner vi igen honom, eller nicole gör, vi har sett bara 2 foton på han men för nicoles sinne räcker det. Vi får panik och ringer X och hon säger att vi ska göra något, såklart så ska vi skämma ut oss. Nicole frågar om en grej och han vänder sig om då hon ba: " ursäkta, jag känner igen dig jättemycket, vad heter du?" Så står jag där brevid och iförsig dreglar typ. Han säger: "x" och då börjar nicole ASGARVA som hon alltid gör när hon blir nervös. Så jag står kvar och huuuuur skämmigt är inte det?!?! vi kutar därifrån, eller jag springer efter nicole för att han säger: "vadårå, är det något fel med det?" haha fast det är bara för att nicole garvar. Så går vi bakom hörnet, så när vi ska gå igen för o möta E och O så ser vi de igen då vi KUTAR åt andra hållet. Hur pinsamt som helst. Möter sedan Karin och vi åker till kista centrum. Fick hem jeans för 500:- och skor för 500:- Perfekt!


10-12 cm klack Svarta med dragkedja!

Skinny jeans strl 25

 

Fyndade i garderoben lite:


Ingen av de här är använda utanför huset.

Paljett-top H&m, Keeper or a weeper?

Från N.Y Keeper or a weeper?

Volangklänning i marinblått, jag har någon skum kärlek för den men kommer kanske inte tycka det lika mycket när jag går utanför dörren. Håller ni med mig eller inte? K eller W?


Kommentarer
Postat av: Ida

Behåll volangklänningen, den var cute.

2009-11-25 @ 20:28:02
URL: http://idaau.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0