Not looking at it

Hej! Tänkte snart pallra mig ner till sängen.Även fast jag ligger i den nu. Ska även ta ett snack med mamma om gymmet, jag och Emeliy tänkte nämnligen börja gymma och då måste jag ju ha ett kort? Wow, totally crazy. Iallafall ser jag att det här med paradise hotel är helt the new black, fast jag fortfarande inte har en aning om sändningstiden. Vet ni när Paradise hotel kommer på tv?? Dålig på att hålla koll på sånt. Iallafall så är Catja med där, hon ursnygga tjejen!!! Håller tummarna att hon inte visar sina tuttar eller knullar i tv. I hope not. Cus challie som var som en storesyrra för mig/är en förebild för mig men nu har vi tappat kontakten är hennes bästavän har jag även träffat henne och hon är hur gullig som helst så hoppas hon inte blir stämplad som no go! Good luck.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror Paradise Hotel går på onsdagar och torsdagar kl 21.00 - 21.30 på tv6 ;) Haha ^^

2009-11-17 @ 23:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0